Don't miss out Virtual Happy Hour this Friday (April 26).

Try our conversational search powered by Generative AI!

Byta ut startsidan

Vote:
 
Finns det något enkelt sätt att byta ut startsidan mot en annan startsida= Tänker att man t ex vill ha en speciell startsida som snabbt ersätter den gamla i händelse av en krissituation. Men att strukturen på webbplatsen i övrigt ska vara densamma.
#11402
Aug 14, 2007 13:34
Vote:
 
Du kan ju skapa en massa olika startsidor om du vill men du kan bara ha en igång! Det enklaste sättet jag kan tänka mig är att du har någon speceill mall för detta som inte har så mycket "snygga" saker på sig utan att den är strippad från allt sånt. Den i sin tur hämtar underliggande sidor till den vanliga startsidan så att menyer och sådant fortfarander finns kvar. Du måste även peka ut i web.config att EPnStartPage ska ha rätt PageID. Detta kan du göra via Managern om du vill det. Men något enkelt sätt så att ha flera startsidor men olika innehåll utan att skapa mallar för det finns inte vad jag vet om iaf! :) Ha en bra dag! Mvh Eric
#11796
Aug 21, 2007 10:56
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.