Notification

Vote:
 
Hej När ett nytt ärende kommer in, när en fråga ställs i EPiDesk så är det möjligt att få en notification till en e-postadress. Jag undrar om det är möjligt att få en notification om en följdfråga ställs till ett existerande ärende i EPiDesk.
#11347
Mar 25, 2008 18:32
pr
Vote:
 
Hej Margareta Det som styr denna funktionalitet är en programmodul i EPiDesk. Det går att anpassa EPiDesk för att uppnå det du önskar. Våra partners kan genom vår hjälp få information hur denna anpassning kan gå till. Vi har haft funderingar på att lägga till denna funktion i en kommande release. Alternativet är att vänta på vår nya release om vår planerade funktionaltet passar in i ert behov. Vi är i planeringsfas gällande ny release av EPiDesk men inga datum är ännu bestämda. Hälsningar Per Rask, Product Manager EPiDesk
#11730
Mar 25, 2008 18:33
Vote:
 

Hur kan jag få information om vilka ändringar som behövs? Det skulle lösa en hel del problem om man kunde få mail även vid inkomna svar.

 

#26636
Dec 15, 2008 10:58