Don't miss out Virtual Happy Hour this Friday (April 26).

Try our conversational search powered by Generative AI!

Live Writer ingen favorit

Vote:
 

Just nu:

"Serverfelet 400 uppstod

Fail on publish page 19267
Access was denied to page 2829."

Fler än jag?

#19273
Apr 02, 2008 10:52
Vote:
 

Hej,

Jag fick samma fel igår men det jag försökte göra då var att jag hade postningar på labs.episerver.com som jag försökte posta sen till world.episerver.com. Detta resulterade i just det meddelandet. Vad det beror på vet jag inte men det är något jag tar vidare och tittar på.

Men för att lösa det gjorde jag som så att jag skapade ett nytt konto för den här siten och sen kopierade jag in texterna från den blogpost jag ville publicera här. Sen fick jag inte felmedelandet mer. Så om du gjorde samma eller liknande testa att göra om helt nytt engång så får vi hoppas det fungerar. :)

/Eric (EPiServer AB)

#19274
Apr 02, 2008 11:35
Vote:
 
Ja, testade att konf:a ett helt nytt Live Writer (LW) konto (som accepteras till fullo), samt att ta bort "Skapa tillfälligt inlägg" i Konto-inställningarna i LW. Trots det ingen framgång :/
#19280
Apr 02, 2008 11:51
Vote:
 

Jag gjorde exakt samma sak med ett testkonto och fick fel där med tog då bort kontot från LW lade till det igen starta om LW och då fungerade det bra. Vi gjorde samma sak med en kollegas konto som ska vara av samma typ som ni har och fick det att först krascha som du sa men efter att vi startade om LW så fungerade det igen.

Vi gjorde även skillnaden att vi lade till www framför episerverworld.com. Jag tittade till dit konto i vårt CRM med och det ser helt ok ut. Jag har väldigt svårt att se vad dett kan bero på då vi får det att först krasha och sen gör vi om det och får det att fungera som det ska.

Frågan är om du får ner sidmallarna när du uppdaterar kontot också!? Jag lyckades inte först men efter jag gjorde om det hela och startade om LW så fungerade det fin fint!

#19293
Apr 02, 2008 12:11
Vote:
 
Det ska tilläggas att vi kommer skapa möjlighet att redigera sin blog direkt online framöver då det kanske inte är helt uppenbart att göra det via LW!! :) (och det verkar vara lite halvknackigt med ibland..)
#19295
Apr 02, 2008 12:13
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.