Don't miss out Virtual Happy Hour this Friday (April 26).

Try our conversational search powered by Generative AI!

Newbie: Tips om styring av templates i NewsList

Vote:
 
I NewsList ligger det støtte for FIRSTNEWSTEMPLATE, SECONDNEWSTEMPLATE, etc... Dette fordrer imidlertid at man på forhånd vet hvor mange instanser av objektet man vil presentere på en eller annen måte. Jeg ønsker å sette opp f.eks en Dynamic Property der man angir antall artikler som presenteres med full tittel + ingress + les mer, mens resterende presenteres kun med klikkbar tittel. Jeg trenger med andre ord å sette opp en counter som holder greie på hvor mange artikler som er skrevet ut, og på basis av dette velge hvilken template som skal brukes. Noen som har tips evt liknende kode om hvordan jeg best gjør dette? Mvh, Frank Langva
#17324
Nov 26, 2004 16:07
Vote:
 
In the SDK you have the source code for the PageList control, my recommendation when building complex listings is always to build your own list control with customized templates. The PageList control inherits from PageListData which most of the listing controls do so you won't loose any EPiServer functionality and fixes on a upgrade.
#17983
Nov 27, 2004 12:48
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.